Doomsday: The Trial of Lori Vallow Daybell
Lori Vallow Daybell's much-publicized arrest and trial reveals the fate of a convicted mom.
Follow the arrest and trial of Lori Vallow Daybell after the mysterious 2019 disappearance and murder of her children, 7-year-old JJ Vallow, and his older step-sister, 17-year-old Tylee Ryan, in Rexburg, Idaho.