Aaron Hernandez and the Untold Murders of Bristol
This "Murder Under the Friday Night Lights" documentary special looks at Aaron Hernandez and two teammates who commit separate murders in Connecticut.
This "Murder Under the Friday Night Lights" documentary special examines the story behind the 2004 Bristol Central School Rams. This high school football team includes future NFL star Aaron Hernandez — and two other players who all go on to commit murder.