Dirty Angels
Following the US withdrawal from Afghanistan in 2021, a group of female soldiers are sent back in to rescue a group of kidnapped teenagers.
Following the US withdrawal from Afghanistan in 2021, a group of female soldiers posing as medical relief are sent back in to rescue a group of kidnapped teenagers caught between ISIS and the Taliban.