Annabelle: Creation
In Annabelle's origin story, a nun and six orphan girls are stalked by the terrifying doll possessed by a demon.
In Annabelle's origin story, a dollmaker and his wife host a nun and six orphan girls in their house, where the terrifying demon-possessed doll unleashes a terrorizing nightmare.