Divlji i srećni
Film prati dve žene koje će morati da napuste svoje monotone živote kada se, neočekivano, nađu na putu za Varnu sa ukradenim novcem, otetim muškarcem na zadnjem sedištu automobila i policajcima koji su im za petama.