Pat i Mat 2
Pat i Mat su se preselili u nove kuće i pred njima su potpuno nove avanture. Oni veruju da svaki problem može da se reši, pa se u ovom filmu bore protiv roja pčela i krtice, pokušavaju da poprave kosilicu i da otpuše toalet.