Miloš Forman: Šta te ne ubije...
Vizuelno spektakularni dokumentarac režisera Miloslava Šmidmajera traži odgovore na ključna pitanja: Zašto je Miloš Forman tako snimao filmove?
Vizuelno spektakularni dokumentarac režisera Miloslava Šmidmajera traži odgovore na nekoliko ključnih pitanja: Zašto je Miloš Forman snimao filmove na način na koji je snimao? Odakle izvire njegova unutrašnja snaga? Koja je njegova životna priča?