Mečijar
Dokumentarac prati bivšeg političara Vladimira Mečijara i njegov uticaj na slovačko društvo, nekad i sad. Istražuje arhetip političara koji se uporno pojavljuje na političkoj sceni. Zašto smo skloni da slepo verujemo autoritarnim vođama?