Zlatna groznica u Klondajku
Na epskom putovanju od San Franciska do Zlatnih polja Klondajka 1898, Džek London se udružuje sa Sloperom i svojim psom, Bakom, dok im je za petama Soupi Smit. London i Smit se trkaju na sankama koje vuku psi, i London pobeđuje.