Neukaljana
Kad mlada Darija ode na rehabilitaciju, da se oslobodi uzimanja droge na koju se navukla uz svoju prvu ljubav, njena nevinost obezbeđuje joj zaštitu pretežno muških narkomana, ali ubrzo saznaje da ovaj poseban tretman ima visoku cenu.