Borilački klub
U provokativnoj drami režisera Dejvida Finčera, Bred Pit i Edvard Norton glume nezadovoljnog čoveka i njegovog harizmatičnog drugara koji osnuju tajni klub za mlade muškarce, gde oni daju oduška frustracijama tako što se na smrt prebijaju.