Comic Sans
Nakon uzaludnih pokušaja da spase vezu sa devojkom, Alan Despot (30), uspešan grafički dizajner, odlazi na ostrvo Vis.
Nakon uzaludnih pokušaja da spasi vezu sa devojkom, Alan Despot (30), uspešan grafički dizajner, odlazi na ostrvo Vis gde postaje rastrzan između svog ekscentričnog oca, druge bivše devojke i njenog verenika.