Kad Pančo Vilja glumi samog sebe
Antonio Banderas tumači naslovnu ulogu u ovom filmu zasnovanom na priči o Pančo Vilji - meksičkom Robinu Hudu i njegovom prijateljstvu sa filmskim producentom pri snimanju filma o meksičkoj revoluciji.