Steven Universe the Movie
After so many harrowing adventures, Steven and the Gems are ready to celebrate how far they've come, but they're about to face their worst enemy yet.
After so many harrowing adventures, Steven and the Gems are ready to celebrate how far they've come with a movie musical! Little do they know they're about to face their worst enemy yet.