Soccer Soul: Elijo Creer
Ricardo Darín narrates this documentary about Argentina's scintillating path to victory at the 2022 FIFA World Cup in Qatar.
Ricardo Darín narrates this documentary about Argentina's scintillating path to victory at the 2022 FIFA World Cup. Spurred on by the passion and faith of an entire country, La Scaloneta and Lionel Messi were able to lift the trophy in Qatar.