A Quiet Place Part II
Following the deadly events at home, the Abbott family must now face the terrors of the outside world.
Following the deadly events at home, the Abbott family must now face the terrors of the outside world. Forced to venture into the unknown, they quickly realize that the creatures that hunt by sound are not the only threats that lurk beyond the sand path.