Love Express. The Strange Case of Walerian Borowczyk
A documentary about the life of Walerian Borowczyk – a multi-talented artist and avant-garde filmmaker celebrated by film critics in the 1970's whose drift into the world of soft porn by the 1980's brought him to the nadir of his career.