It Chapter Two
The Losers Club reunites 27 years later to face the diabolical Pennywise in this frightening sequel.
For 27 years, it has waited ... now, the diabolical evil that appears as Pennywise the Clown has awakened once again to terrorize Derry. It's up to the Losers Club from the first film to reunite as adults to stop "It" once and for all.