Ghost Adventures: Goldfield Hotel
The Ghost Adventures crew returns to where it all began to settle the score with sinister spirits at the infamous Goldfield Hotel.
The Ghost Adventures crew returns to where it all began to settle the score with sinister spirits at the infamous Goldfield Hotel. Disturbing new evidence reveals a dark and deadly presence on the premises, and it has a personal vendetta against Zak.