The Cherokee Kid
A young homesteader stumbles his way around the Old West--and becomes a legend--in this amiable comedy-western.
In this comedy-western, a young sodbuster learns the ways of a gunfighter from one of the best quick-draw artists and then uses his knowledge for revenge.