Charlie's Angels
A trio of beautiful agents on a mission to prevent a dangerous new technology from falling into the wrong hands and wiping their boss off the map.
They're beautiful, they're brilliant and they work for Charlie. Natalie, Dylan and Alex, alongside faithful lieutenant Bosley, must foil an elaborate murder-revenge plot that could not only destroy individual privacy and corporate security worldwide.