BS High
This eye-opening documentary chronicles the Bishop Sycamore High School football scandal and the team's infamous head coach, Roy Johnson.
This eye-opening documentary explores the origins of the fabricated Bishop Sycamore High School amid the lucrative, cutthroat world of football prep programs, where the dreams of young athletes hang in the balance.