Aloha, Scooby-Doo
Scooby-Doo and the gang head to Hawaii for a surfing contest that is disrupted by the rumblings of a nearby volcano and the disappearance of a surfer.
Scooby-Doo and the Mystery Inc. gang head to Hawaii for a big surfing contest that is disrupted by the rumblings of a nearby volcano and the disappearance of one of the surfers.