Clara apare furioasă la ședința de terapie, pentru că era în mijlocul unei dispute cu iubitul ei când bateria telefonului s-a descărcat. Andrei se întreabă dacă nu cumva provoacă deliberat certuri cu el ca să-l îndepărteze definitiv.