Marele detectiv cârtiță
Grădinarul pune în sfârșit mâna pe Manny, iar Cârtițel și Dotty se află pe urmele lui. Grădinarul se dă drept cea mai mare cârtiță-detectiv și îi îndepărtează de la indicii.