Proiectul „Blair Witch"
Câteva imagini video găsite spun povestea a trei studenți, care au călătorit într-un orășel ca să filmeze un documentar despre Blair Witch, o ucigașă locală legendară. Dar proiectul ia o întorsătură înspăimântătoare când studenții se pierd în pădure.