Marlon Wayans Special: Vedetele
Cinci comici în ascensiune se alătură legendei Marlon Wayans pentru o oră de stand-up plină de hohote de râs fără limite.
Cinci comici în ascensiune se alătură legendei Marlon Wayans pentru o oră de stand-up plină de hohote de râs fără limite în cadrul unui spectacol înregistrat la teatrul Belasco din Los Angeles.