Jocurile foamei
Katniss Everdeen se oferă să o înlocuiască pe sora ei în Jocurile Foamei, o luptă până la moarte, televizată, în care câte doi adolescenți din fiecare din cele 12 districte din Panem sunt aleși aleatoriu ca să concureze.