Casa Gucci
Când Patrizia Reggiani, o femeie de rând, cu începuturi umile, se căsătorește și intră în familia Gucci, ambiția ei începe să scape de sub control.
Când Patrizia Reggiani, o femeie de rând, cu începuturi umile, se căsătorește și intră în familia Gucci, ambiția ei începe să scape de sub control și să declanșeze o spirală de trădări, decadență, răzbunare și, în cele din urmă, duce la crimă.