Babardeală cu bucluc sau porno balamuc
Profesoara Emi descoperă că reputația și cariera ei sunt amenințate, după ce un clip personal pe care l-a filmat cu soțul ei ajunge pe internet.
Emi, o profesoară de liceu, descoperă că reputația și cariera ei sunt amenințate, după ce un clip personal pe care l-a filmat cu soțul ei ajunge pe internet. Emi refuză să cedeze sub presiunea pusă de părinții elevilor ei.