Donyale Luna: Supermodel (HBO)
Documentarul explorează cariera incredibilă a lui Donyale Luna, unul dintre primele modele afro-americane care au apărut pe coperta revistelor Vogue și Harper’s Bazaar în Europa, încurajând apariția unor paradigme de frumusețe mai diverse.