Speak When You're Angry
Decourcy takes on a case involving a murdered police officer and recruits the help of Caysen. As the Drydens try to solve their Victoria problem, the Rohrs drop Benedetta off for her freshman year at NYU. Siobhan receives a distressing phone call.