With a Vengeance
An amnesiac witnesses the murder of her mother and brothers. When her memory returns, she realizes her father is the killer and is out to get her.
A young amnesiac witnesses the brutal murder of her mother and brothers. When her memory starts to return, she realizes that the killer is her father who is still out to get her.