Touch Me Not
Laura, a traumatized Englishwoman in her 50s, who is afraid of intimacy, explores her sexuality with the help of therapists and unusual individuals.
Laura, a traumatized Englishwoman in her 50s, who is afraid of intimacy, explores her sexuality with the help of therapists and unusual individuals – all as part of a research project conducted by filmmaker Adina Pintilie.