That Trip We Took with Dad
With the "Prague spring" of 1968 as a setting, two brothers and their father embark on a journey from Romania to East Germany.
With 1968 'Prague Spring' as the backdrop, two German brothers and their father set on a journey from Romania to East Germany, to undergo surgery. Caught in the middle of the turbulent events, they accidentally end up in West Germany...