T2 Trainspotting
After betraying them, Renton has to return to the only place he can call home, where his old friends are waiting: Spud, Sick Boy & Begbie.
First there was an opportunity... then there was a betrayal. Twenty years have gone by. And Mark Renton returns to the only place he can ever call home, where his old friends are waiting for him: Spud, Sick Boy, and Begbie.