The Pink Panther Strikes Again
Inspector Clouseau's former boss threatens to destroy the world unless the klutzy detective is eliminated in this 1976 "Panther" film.
In this off-the-wall 1976 "Panther" movie, Inspector Clouseau's former boss escapes from an asylum and threatens to destroy the world unless the klutzy detective is eliminated. So a dozen countries send their best assasins to do just that!