Miracle
The film is about a young nun who sneaks out of her convent to attend to an urgent matter and never returns.
The film follows a young nun who sneaks out of her monastery to attend an urgent matter, only to never make it back. A police detective's investigation into her fate uncovers clues and revelations that lead not only to the truth, but a miracle as well.