Life Is Awesome
Two years after her son's tragic death, Teresa Anielak begins a search for the man who transplanted her son's heart.
Two years after her son’s tragic death, Teresa Anielak sets out on a quest to find the recipient of her son’s heart, which she donated shortly after he was declared brain-dead. In this Tadeusz Król’s moving documentary from HBO production.