Anton, a pianist, disappears. The investigation reveals the artist's tortured destiny and his strange relationship with his sister and brother-in-law.
Anton, a genius pianist, disappears. The police investigation will reveal the tormented destiny of the artist, his strange relations with his sister and brother in law, and decisions that start a tornado of unexpected events.