Jaws vs. Kraken
Dr. Tristan Guttridge leads a mission to get a glimpse into battles between great whites and giant squids in a Mexican abyss.
Something shocking is happening in the abyss around Guadalupe Island. Photos of great whites with strange scars believed to be from giant squids have surfaced. Dr. Tristan Guttridge leads a mission to get a glimpse into the battles between the two beasts.