Horizon
Lucian and Andra open the Orizont guesthouse, in the mountains of western Romania, and realize that everything is controlled by Zoli.
A family starts a new business managing Orizont, a guesthouse deep in the mountains of West Romania. After a while they realize that everything around the mountains, including their own life, is controlled by Zoli and his gang of outlaws.