Harold and the Purple Crayon
Everything Harold imagines comes to life with his magic crayon! But what would happen if this power fell into the wrong hands?
Zachary Levy stars in this purple adventure as Harold, whose imagination is brought to life with his magic crayon. But when this power falls into the wrong hands, Harold and his friends must use all their creativity to save the world.