Gypsy's Revenge
Dee Dee and Gypsy Rose Blanchard epitomized the triumph of human spirit over adversity. So when a vulgar message implying someone was dead appeared on Facebook in 2015, friends and neighbors were perplexed. Was it a joke or something more sinister?