The Fixer
Radu, an ambitious Romanian journalist, is hired as a fixer by a French TV crew when two underage prostitutes are repatriated from France.
The film tells the story of Radu, an ambitious Romanian journalist who wants to make a name for himself in the international press. When two underage prostitutes are repatriated from France, Radu is hired as a fixer by a French TV crew...