The Expatriate
Ex-CIA agent and his 15-year-old daughter are forced to go on the run when his employers frame him for a global conspiracy.
When ex-CIA agent Ben Logan discovers that he and his daughter have been marked for termination as part of a wide-reaching international conspiracy, a dangerous game of cat-and-mouse ensues as Logan tries to outsmart his hunters and uncover the truth.