Dogs
Roman returns to the land he inherited from his grandfather and discovers that his grandfather was a local mobster.
Roman returns to the land he has just inherited from his grandfather. Fully decided to sell this property, he is warned by the local cop that his grandfather was a local crime lord and his men will not let go of the land without a fight...