Divas
A young director finds the secrets hidden behind the perfect makeup of a group of 20-year-old girls who can talk about makeup and clothes for hours.
Szani, Tina and Emese are the "Divas" – three 20-year-old girls who can talk about makeup, clothes, or profile pictures for hours. When a young director starts filming their life he soon finds out exactly what is hidden behind the girls' perfect makeup.