China's Unnatural Disaster: The Tears of Sichuan Province
Explore the aftermath of a horrific earthquake as seen by Chinese parents who lost their children.
Documentary that explores the pain, suffering and outrage of the family members who survived the devastating earthquake that hit Sichuan Province in China in 2008, killing nearly 70,000 people.