Child's Pose
One night, Barbu drives down the road 50 kilometers over the legal limit and kills a child. It's time for Barbu's mother, Cornelia, to step in.
One cold evening, Barbu is tearing down the streets 50 kilometres over the speed limit when he knocks down a child. The boy dies. A prison sentence of between 3 and 15 years awaits. High time for Barbu's mother, Cornelia, to intervene...